sobota, 9 marca 2013

♥Prolog część druga♥


Kiedyś byłem całkiem innym chłopakiem.Dla wszystkich byłem miły i uprzejmy.Zmieniłem
się bardzo się zmieniłem czy na lepsze? Sami oceńcie. 
Mam na imię Aleks,oto historia mojego życia.Należę do rodziny która,jest raczej bogata.
Mój ojciec ma swoją firmę,a mama jest projektantką wnętrz. Na ogół często jestem sam w domu. Rodzice bardzo mnie rozpieszczają.Gdy miałem 5 lat przeprowadziłem się do Poznania. Wtedy moje życie zaczęło się diamentarnie zmieniać.Popadłem w złe towarzystwo.Stałem się wredny,nieodpowiedzialny,z wszystkich się wyśmiewałem. Nadal taki jestem. Nie potrafię się zmienić. W szkole jestem dość popularny. Dziewczyny na mnie lecą,ewentualnie na moją kasę. Mam brązowe włosy i zielone oczy. W tym roku skończę 17 lat. Jak na swój wiek jestem dość wysoki. Nauczyciele za bardzo mnie nie lubią ale to ich problem.Ocen nie mam najgorszych, gorzej z zachowaniem. Nie chciałem się zmieniać.Po prostu tak jakoś wyszło.Samo z siebie. W szkole jestem inny, natomiast w domu jestem tym samym Aleksem co kiedyś miłym porządnym, uczciwym.Można powiedzieć,że mam dwie osobowości. Jedną złą i jedną dobrą.Kiedyś w szkole też mi dokuczali. Wydaje mi się,że ja po prostu chce wszystkim pokazać,że potrafię być niegrzeczny i wredny.Ale czy ja chce taki być? Interesuje się piłką nożną,ale też językami obcymi. Często wyjeżdżam za granicę,przez co mam możliwość ich nauki. Należę do szkolnej drużyny piłkarskiej. Niewiele mi brakuje aby zostać jej kapitanem.Lubię też czasami pograć sobie na gitarze i pisać teksty piosenek. Mam młodszą siostrę Alę. Kocham ją i za nic w świecie nie dałbym jej skrzywdzić.Gdybym cofnął się do przeszłości, zdecydowanie nie stał bym się tym kim jestem. Nie chciałbym. Muszę w domu udawać,gdy zapraszam kolegów.To jest dla mnie bardzo trudne,ale nauczyłem się z tym żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz