czwartek, 14 marca 2013

♥Moja jedyna pamiątka po rodzicach ♥

Odkąd tylko wstałam czułam ,że to będzie kolejny pechowy dzień . Ubierając  się  założyłam dwie inne skarpetki .Zgubiłam gdzieś moją szczotkę do włosów . Więc nie miałam jak się rozczesać . Wzięłam pierwszą lepszą gumkę  i uczesałam się w warkocza .  Schodząc  do stołówki .Potknęłam się i nabiłam sobie siniaka . Na stołówce zostały same kanapki z tuńczykiem .Nienawidzę  tuńczyka .Nie miałam innego wyboru nie będę chodzić głodna .Więc przymusiłam się zjeść tą ohydną kanapkę . Spojrzałam na zegarek było jeszcze wcześnie .Ale nie miałam ochoty już dłużej tutaj siedzieć . Miejmy nadzieję ,że już nic pechowego mi się dzisiaj nie zdarzy . Może to dopiero początek mojego sprzyjającego mi od kilku miesięcy pecha .?
Wzięłam to co potrzebne mi do szkoły . I poszłam do pobliskiego sklepiku kupić sobie  bułkę  ,albo coś słodkiego .
Nie miałam za wiele pieniędzy .Więc starczyło mi tylko na drożdżówkę .Dobre i to .  Ochoczym ruchem poszłam do parku . Usiadłam na ławce . I myślałam ,czy o czymś nie zapomniałam . No dobra .Matmę wzięłam , Historia jest , polski też . Dzisiaj miałam bardzo luźny dzień . Był piękny poranek .Ptaki śpiewały . Słońce już wzeszło . Lekko przygrzewało mi w twarz . Z daleka zobaczyłam kwitnące drzewo ,postanowiłam zrobić mu zdjęcie . Uwielbiam przyrodę . Gdy już miałam nakierowany aparat na drzewo jakiś chłopak pod nim usiadł i zrobiłam mu przypadkowo zdjęcie ..Chciałam je skasować  ale  nagle  mi się  aparat zaciął . Spoglądając przypadkowo na zegarek .Zobaczyłam .7.50 .
Nie no nie wierzę ,znowu się spoźnie .Muszę szybko biec .Pani z matmy mnie ukatrupi . Wzięłam szybko torbę .I pobiegłam migusiem do szkoły .
Miałam wrażenie ,że ktoś z daleka mnie woła .Ale nie mogłam się wrócić i zobaczyć  o co chodzi . Ufff .Zdążyłam dzięki bogu . Trzy blondyneczki znowu miały jakiś temat do rozmowy normalnie im się buźki nie zamykały . Podziwiam je .Wiedzą wszystko co się dzieję w szkole lepiej niż dyrektor normalnie .No ale coż . Lekcja  matematyki kolejna  znowu. Rutyna . Ale dzisiaj pani zapowiedziała  ,że mamy zrobić projekt w parach . Super ciekawe z kim będę robić .Nikogo tutaj nie znam . Będę musiała  robić sama trudno . A jednak może nie .?
Rudowłosa dziewczyna  którą niby poznałam wczoraj .
-Cześć .wiesz co mam pytanie .Też jestem tutaj nowa . I nie mam z kim zrobić projektu . Może byś chciała  go zrobić ze mną .?
Zszokowało mnie to bardzo .Ale nie powiem miło mi się zrobiło ,kiedy ktoś chyba normalny się znalazł w tej klasie .
-Bardzo chętnie .-odpowiedziałam .
-Super .To spotkamy się u mnie . Jutro ci powiem o której ok .?
-Ok .
Chciałam wziąć drożdżówkę z mojej torby .Wydawała mi się dziwnie lekka ,może to przez to ,że dzisiaj tak miało lekcji .Ale niestety to był inny powód .Zajrzałam głębiej przekopałam całą torbę znalazłam futerał od aparatu ale jego w środku nie było . ! .Zgubiłam aparat ! . Nie no wszystkie moje zdjęcia . Moja pamiątka po rodzicach .Dlaczego mnie to spotyka .Ja się pytam dlaczego .? Jeszcze tylko dwie lekcje i będę musiała iść go poszukać  może znajdę .? miejmy nadzieje .Pewnie  zostawiłam go w parku jak spieszyłam się  na lekcje . Teraz to już na pewno ktoś go znalazł . Wiedziałam ,że to dopiero początek tego dnia .
************************************************************************************************************
Hej :* Chciałybyśmy się dowiedzieć czy ktoś z was czyta to opowiadanie? Jeśli tak prosimy komentujcie . Dla was to chwila, a dla nas wielki zaciesz na twarzy :) 

3 komentarze:

  1. Coś czuję, że z tym chłopakiem to nie do końca taki przypadek :) życzę weny i zapraszam do mnie
    http://kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł na opowiadanie. Wciągnęła nie fabuła. Czekam na kolejne rozdziały i oczywiście obserwuję ;)

    http://dellron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam. :D Nie mogę się doczekać dalszego ciągu. I coś czuję, że ten "przypadkowy" chłopak pojawi się jeszcze nie raz. ;))
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny, zapewnie równie genialny jak ten, rozdział. :D
    ~ green daisy

    OdpowiedzUsuń